Резюме від 1 квітня 2024 Файл

Софія

Customer support specialist

Вік:
27 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Дистанційно, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Sofiia Prokopets Employment History
Customer Support Representative, GeeksForLess, Lviv
C U S TO M E R S U P P O RT M AY 2 0 1 9 — M AY 2 0 2 3
R E P R E S E N TAT I V E
• Maintained customer satisfaction with forward-thinking strategies focused on
addressing customer needs and resolving concerns.
Details • Fielded customer questions regarding available merchandise, sales, current

Lviv prices, and upcoming company changes.
Ukraine • Recommended products that are sold on our website to customers, thoroughly
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») explaining details.
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») • Used company troubleshooting resolution tree to evaluate technical problems
while leveraging personal expertise to find appropriate solutions.
• Liaised with customers, management, and sales team to better understand
Skills
customer needs and recommend appropriate solutions.
Communication Skills • Cultivated customer loyalty, promoted repeat customers and improved sales.
Customer Service • Consulted with outside parties to resolve discrepancies and create effective
solutions.
Ability to Multitask
• Assisted customers with setting appointments, shipping, and special order
requests, and arranging merchandise pick-up at other locations.
Languages • Entered customer interaction details in Shopify to track requests, document
English problems, and record solutions offered.
• Responded to customer requests for products, services, and company
information.
• Communicated with vendors regarding back order availability, future inventory,
and special orders.
• Answered customer telephone calls promptly to avoid on-hold wait times.
• Assisted customers with refund/cancellation requests according to the project's
flow and policy.

Customer Support Representative, Everhelp, Lviv
FEBRUARY 2024

• Working with PDFMaster/PDFGuru product
• Assisting users with requests based on cancellation/renewal of the subscription,
refund, product usage questions and solving them according to the flow and
policy provided by the company
• Receiving the requests from the users in Zendesk and handing them from this
CRM system
• Working with chargebacks/disputes
• Processing the refund/cancellations in the Solid system and other admin panels
that maintain the product
• Helping the users with specific questions on how to use the product by providing
step-by-step instructions

Education
Bachelor , Lviv Polytechnic National University, Lviv
SEPTEMBER 2014 — JUNE 2018

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Technical Support, IT Technician, Web developer, help desk manager
25000 грн, Рівне, Дистанційно

Спеціаліст Service Desk
Львів, Дистанційно

Спеціаліст по роботі з клієнтами (тех. підтримка), customer support specialist
24000 грн, Київ, Дистанційно

Спеціаліст help desk
60000 грн, Дистанційно

Customer support agent (Intercom, Zoho, Omnydesk, Live Chat, Help Desk)
23500 грн, Луцьк, Дистанційно

Спеціаліст Service Desk
20000 грн, Кам'янське, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: