Резюме від 23 лютого 2024 Файл

Віталій

Керівник служби підтримки

Вік:
34 роки
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Vitalii Kovalchuk
15.06.1990

Head of departmet
Technical director

Contact
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
telegram: @v1tal1ikv
Lviv

About me
I have been involved in user support for more than ten years. First as an engineer, then as
a head of support service sector. Responsible, stress-resistant, cold thinking in critical situations

Education
- Lviv Polytechnic National University
Automation and computer-integrated technologies, Lviv, 2010 - 2013

- Technical college at the Lviv Polytechnic National University
Computer systems technician, Lviv, 2005 – 2009

Work experience
LCE City center of IT, Lviv. Ensuring the functioning and development of
the computer information system

05.2011 -11.2017 – Senior Engineer
11.2017 - until today - Head of support service sector

Skils:
Management of department
- Employees selection
- Processing users incidents and requests, keep of statistick
- Searching and engagement of contractor to perform work
- Adjusting work of direction for new requests of user
- Implementation and searching a new technologies
- Searching of new clients
- Work with vip users

Software, operating systems
- User support OS Windows, Mac OS – 1000+
- Software maintenance - remote and on-site
- Connecting and configuring office equipment
- Basic administration Active Directory
- Basic administration Azure AD
- Administration Microsoft 365: User Accounts та Groups, Teams, Exchange Online,
Licenses
- Administration platform Zoom
- Administration CRM OTRS, ITop (Users, Agent, SLA, Services)

Repair of computer equipment
- Diagnostics and repair of personal computers, laptops
- Diagnostics and repair of printers

Local network
- Connecting users to the local network, switching
- Diagnosis of network problems
- Setting up active network equipment: switches (TP-Link, D-Link, HPE, Aruba),
routers (Mikrotik), access points (Unifi, TP-Link)
- Creation of a local network map, selection of network equipment

Other
- Technical support of events – support of events, online broadcasts, conferences,
meetings in the hall and on zoom platforms, teams…
- Selection of computers equipment, offices equipment for the user, conference
systems and production of a technical task for procurement
- Maintaining of PC database
- Connection, support and administration of video surveillance systems
- Connections and basic settings IP telephones

Languages
- Ukrainian - native
- English ─ intermediate

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: