Резюме від 6 серпня 2011

Євгенія

Бухгалтер, аналітик, категорійний менеджер, 3 500 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Львів
Готовий працювати:
Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Резюме
Рибакова Євгенія Михайлівна
Дата народження: 22.05.1987р
Місце проживання: м. Львів (з можливістю переїзду до м. Києва)
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейний стан: неодружена
Мета: отримання посади бухгалтера, аналітика, категоріного менеджера
Базова освіта:
1994-2004рСередня загальноосвітня школа №45 з поглибленим вивченням англійської мови
2004-2008рЛДФА отримала базову вищу освіту за напрямом «Економіка і підприємництво» та здобула кваліфікацію бакалавра з обліку та аудиту
2008-2009рЛДФА отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Облік та аудит» та здобула кваліфікацію магістр з обліку та аудиту
Додаткова освіта:
2004рПройшла повний курс навчання за фахом перекладача англійської та американської технічної та наукової літератури
2004-2005рКурси бухгалтерського обліку, звітності та оподаткування за національними стандартами
Періодичне проходження тренінгів та дегустацій для підвищення кваліфікації знавця алкогольної продукції, промоушн ХоРеКи
Досвід роботи:
2005-2007р ТзОВ «Віконт», посада офіс менеджера, основні обов’язки:
-планування та організація робочого дня директора
-зустрічі та прийоми гостей та делегацій з-за кордону
-обробка та скерування вхідних та вихідних дзвінків
-робота з вхідною та вихідною документацією
-переклади та організації поїздок
-ведення аналітичних таблиць для фінансового та маркетингового відділів
-складання та реєстрація наказів, протоколів зборів, відряджень
2007-2009рТзОВ «Гал-Леобуд», посада бухгалтер-касир, основні обов’язки:
-робота з клієнт-банком
-ведення касової дисципліни
-набір накладних, робота з менеджерами
-обслуговування клієнтів на касі
-контроль за документообігом первинної документації
2009-08.2011рТзОВ «ТК Європа-контакт», посада старший бухгалтер, в.о. директора алкогольного магазину, посадові обов’язки:
- ведення поточної первинної бухгалтерської документації;
-контроль касової дисципліни на магазинах та барах;
-оприбуткування товару;
-проведення інвентаризацій;
-знання податкового кодексу, ПСБО;
-проведення розрахунків з постачальниками;

-безпосереднє управління магазином та організація трудового процесу мережі (2 алкогольних магазина з відділами супутніх товарів та 2 бари в центрі міста);
-координація роботи структурних підрозділів;
-розробка та впровадження стратегії розвитку магазину та мережі в цілому з урахуванням ринкової ситуації;
-фінансове планування, планування проплат постачальникам;
-асортиментне та номенклатурне планування;
-підтримка економічних та маркетингових задач по брендах;
-розробка та впровадження системи звітності, аналізу результатів діяльності;
-визначення та встановлення цінової політики;
-досягнення співпраці з постачальниками та цільовими клієнтами, ведення переговорів, заключення угод;
-виконання та контроль закупок;
-аналіз реалізації по брендах;
-контроль за виконанням планів та зобов’язань перед постачальниками та клієнтами, подання звітності;
-управління товарними залишками в магазині;
-проведення кадрової політики з підбору та навчання персоналу;
-розробка заходів щодо мотивації персоналу для підвищення ефективності праці;
-розробка та впровадження методів та заходів роботи магазинів для покращення обсягів реалізації, стимулювання та розвиток магазину та мережі в цілому;
-розробка та впровадження дисконтної програми;
-ведення переговорів, переклад угод, ведення за кордонної переписки.
Бухгалтер бару «Золото Полуботка»
Посадові обов’язки:
-організація роботи закладу;
-оприбуткування закупок, ведення каси, контроль;
-визначення та встановлення цінової політики;
-підбір та навчання персоналу;
-розробка стратегії розвитку закладу, запровадження маркетингових заходів.
Професійні знання:Впевнений користувач Microsoft Office, знання програми 1С бухгалтерія 7.7, професійні знання в алкогольній сфері, професійні знання та навики в сфері перекладу економічної, фінансової та юридичної сфері англійські мови
Знання мов:Українська – рідна, російська – вільно, англійська – вільно, польська – базовий рівень, німецька – базовий рівень
Особисті якості:Організаторські та управлінські здібності, відповідальна, лінгвістичні та аналітичні здібності, комунікабельна, швидко адаптуюся.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: