Резюме від 1 січня 2024 PRO

Яна

Менеджер по роботі з клієнтами

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто проживання:
Обухів
Готовий працювати:
Київ, Обухів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер клієнтського досвіду

з 09.2021 по 02.2022 (5 місяців)
Darwin Global, Київ (IT)

Організація і проведення опитувань клієнтів для отримання зворотнього зв'язку по якості надання послуг (NPS);
аналіз, звітність, презентація;
Оцінка якості та ефекиивності внутрішніх процесів по співробітникам компанії.

На данній посаді консолідувала інформацію по всім клієнтам по NPS, оновила форми зворотнього зв'язку, і в результаті отримала на 50% більше фідбеку від клієнтів по точкам контакту з компанією.
Оперативна передача фідбеку від клієнтів після першого контакту з компанією (очікування, триггери, побажання)- для оперативного реагування та продовження ефективної співпраці.

Client Service manager

з 12.2015 по 09.2021 (5 років 9 місяців)
4Service (http://www.4service.ua), Киев (Послуги для населення та бізнесу)

Здійснення клієнт-сервісу: вирішення проблем, відповіді на питання та заперечення, консультування та підтримка клієнтів;

Обробка та транслювання побажань та вимог клієнта.

Контроль за ефективністю та оперативністю виконання ходу проета, якістю надання послуг.

Забезпечення документообігу та своєчасних оплат послуг кожним клієнтом;

Просування додаткових послуг; підвищення маржинальності проектів;

Налаштування, організація та контроль ходу проекту.
Написання звітів.

Проведення робочих зустрічей та переговорів щодо продажу послуг 4Service поточним клієнтом;

Забезпечення високої задоволеності клієнтів сервісним обслуговуванням.

Заповнення звітності в електронному вигляді щодо виконаної роботи та проведених зустрічей за певні періоди.

Керівник відділу служби підтримки

з 11.2014 по нині (9 років 5 місяців)
4service, Київ (Услуги, маркетинг, реклама)

Організація роботи відділу "служби підтримки" з нуля.
Консолідувала запити, автоматизувала роботу відділу через сервіс деск.
Контроль ефективності роботи СП.
Організація навчання персоналу СП.
Визначення корисних виправлень та покращень системи.
Вирішення проблемних запитів, взаємодія з відділами компанії, закриття інцидентів.
Створення бази запитів та відповідей.
Контроль поточного стану послуг, різних систем, задіяних у наданні послуг, ідентифікація очікуваних проблем та їх усунення;
Надання відповідей користувачам в соцмережі контроль постів/публікацій, проведення опитувань.

Project manager

з 12.2013 по 12.2014 (1 рік)
4service, Киев (Услуги, маркетинг, реклама)

Участь у запуску інтернет проекту (тестування, розробка процесу автоматизації запуску проектів і т. д.)

Підготовка, налагодження та запуск проектів Mystery Shopping (Таємний Покупець);

Підготовка документації по проектам (інструкції, сценарії, сертифікації)

Контроль якості проведення оцінок, навчання валідаторів.

Складання унікальних анкет для малого і середнього бізнесу по галузях.

Звіт за виконаними проектами.

Ділове листування з клієнтами, надання звітності, відповідь на запити.

Нарахування заробітної плати, звіти по виплатах, виконаним проектам і т.д.

Ессаймент менеджер

з 09.2012 по 12.2013 (1 рік 3 місяці)
4service, Київ (Послуги, маркетинг, реклама)

Координація роботи по проекту;

Організація і координація роботи «таємних покупців» (пошук виконавців в регіонах, проведення інструктажів);

Розміщення оголошень на різних ресурсах для рекрутингу;

Контроль виконання квоти;

Формування звітності;

Робота з електронними розсилками (стартові листи за новими і поточними проектами);

Підвищення рівня лояльності та відповідальності ТП

Оператор первинної бухгалтерії

з 04.2012 по 09.2013 (1 рік 5 місяців)
Самекс Экспресс, Київ (Сервісне обслуговування офісів)

Друк,оформлення та видача супровідних документів до замовлень згідно з дорожніми листами.
Прийом та обробка первинних складських документів.
Внесення та витяг внутрішніх складських документів у програму "ДелоПро"
Друк заявок на підбір та комплектацію, проведення їх по базі після збирання та контролю.
Ведення архіву внутрішніх та первинних складських документів.
Створення щоденних планових реєстрів та звітів за отриманими/не отриманими документами.
Виконання доручень керівництва відповідно до компетенції (робота з програмним комплексом)
Участь у проведенні інвентаризації.
Прийом готівки; ведення книги касира-операціоніста; підготовка, відправка звіту про щоденне надходження коштів до головної організації.

Асистент відділу зовнішньої служби

з 09.2006 по 06.2010 (3 роки 9 місяців)
Medical Data Management, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

Оператор Call-centr
обробка інформації - кодування, введення (анкети);

Робота з формами і базами даних в Access (актуалізація, ведення та заповнення БД);

Навчання персоналу, перевірка заповнення анкет інтерв'юерами на наявність помилок.

Контроль якості маркетингової інформації.

Освіта

Національна академія статистики

Статистики, кібернетики та менеджменту, Київ
Вища, з 2004 по 2010 (6 років)

В березні 2010 отримала диплом магістра по спеціальності "Економічна кібернетика"
Захистила на відмінно дипломну роботу на тему "Управління рекламною діяльністю на торговому підприємстві"

Знання і навички

MS Office Користувач ПК Користувач Internet Adobe Photoshop MS Project Adobe

Знання мов

Українська — вільно

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: