Резюме від 1 червня 2017

Степан

Начальник планово-економічного відділу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
37 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Гриців Степан Петрович
Адреса проживання: м. Львів, вул. Патона 19/12
Телефон мобільний: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 12.08.1986р.
Причина пошуку роботи: завершення інтеграції в материнську компанію

Освіта:

2003 - 2008рр. Львівський національний університет імені Івана Франка, економічний факультет.

2007- 2011рр. ІПО Львівського національного університету імені Івана Франка, правознавчий факультет.

2005 - 2007рр. Військова кафедра ЛВІ ім. П.Сагайдачного при національному університеті «Львівська політехніка», офіцер запасу.


Додаткові курси:

«Трансформація звітності по МСФЗ (IFRS)»
«Бізнес-аналітика засобами Microsoft Excel»
«Бізнес англійська»
«Планування та організація робочого часу»

Трудовий стаж:

11.2015р.-по даний час
Роздрібна мережа, 63 аптеки, більше 250 працівників (у прямому підпорядкуванні 11 працівників)

Фінансовий директор
•Формування консолідованої управлінської звітності
•Планування CF, план-фактний аналіз
•Бюджетування та контроль за дотриманням бюджету
•Впровадження та супровід аналітичного програмного забезпечення (Моріон, Тотус)
•Контроль Дт та Кт заборгованості
•Оптимізація витрат підприємства
•Фінансове моделювання компанії
•Впровадження KPI для оцінки ефективності діяльності компанії
•Оптимізація бізнес-процесів в компанії
•Контроль за діяльністю фінансового та ІТ департаментів
•Розробка мотивації на основі KPI
•Інтеграція бізнес-процесів у процеси управляючої компанії
•Переведення та стандартизація управлінської звітності згідно стандартів управляючої компанії

09.2014р. – 11.2015р.
ПАТ "Концерн Хлібпром"
Одне з найбільших виробничих підприємств на ринку хліба, більше 3000 працівників)

Керівник бюджетного процесу
•Планування та дотримання календаря бюджетного процесу
•Розробка процедур та інструкцій
•Розробка ТЗ для автоматизації процесів бюджетування
•Планування бюджетів 8-ми виробничих підрозділів та 2-х стартапів
•Інформаційна та методологічна підтримка ЦФО щодо бюджетного процесу
•Планування руху коштів, план-фактний аналіз
•Сценарійність бюджету та CF на основі макроекономічних показників
•Факторний аналіз по факту виконання бюджету
•Контроль за дотриманням витрат
•Трансферні ціни у плануванні бюджетів підрозділів
•Стратегічне (до 3-х років) та оперативне (щомісячне) планування
•Підготовка аналітичних звітів
•Розробка динамічних моделей для стартапів
•Презентація, захист бюджетів та руху коштів


07.2013р. – 09.2014р.
ПрАТ "Галичина" (одна з найбільших компаній України з виробництва молочної продукції, більше 4000 працівників)

Фінансовий аналітик
•Складання бюджетів та налагодження процесів бюджетування
•Формування аналітичної та фінансової звітності
•Факторний аналіз діяльності підприємства
•Консолідований P&L
•Аналіз економічних показників
•Підготовка презентації для акціонерів компанії
•Моделювання реалізації та фінансово-господарської діяльності
•Складання оперативних планів та контроль над їх виконанням
•Розрахунок та аналіз маржинальності продукції
•Розробка та впровадження KPI
•План-фактний аналіз виробництва продукції
•Контроль та аналіз дебіторської заборгованості
•Калькуляція собівартості продукції
•Аналіз ринку молочної продукції
•Аналіз реалізації продукції
•Аналіз закупки сировини
•Аналіз списань продукції


08.2009р. – 07.2013р.
Фармацевтична компанія ТзОВ «Аптека «3І» (роздрібна та гуртова торгівля медикаментами, стоматологічним обладнанням та реактивами, понад 100 аптек, більше 400 працівників)

Начальник планово-економічного відділу
(02.2010р. - 10.2010р. ВО Фінансового директора)

•Розробка, впровадження та автоматизація управлінського обліку
•Складання консолідованої управлінської звітності по групі
•Бюджетування та контроль за виконанням бюджету
•План-фактний аналіз виконання бюджету
•Аналіз фінансово-господарської діяльності, нормування витрат
•Планування та оперативний контроль CF
•Впровадження управлінського обліку згідно МСФЗ
•Розрахунок прибутковості структурних підрозділів
•CVP структурних підрозділів
•Консолідований баланс, звіт про прибутки та збитки, рух коштів по групі підприємств та видах діяльності (P&L, CF, Balance)
•Контроль витрат та аналіз запасів підприємства (оборотність товару, АВС-аналіз)
•Розробка техніко-економічних обґрунтувань
•Аналіз інвестицій (NPV)

Мови:
•Українська – рідна
•Англійська – вище середнього рівня (в процесі вивчення)
•Польська – нижче середнього рівня
•Російська – вільно

Додаткова інформація:
Навики роботи з 1С-7,8, Моріон, Тотус, SVOD, впевнений користувач Word, Excel (звідні таблиці, робота з великим масивом даних), Power Point, наявність посвідчення водія категорії «В».

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: