Алина
Customer service representative, 18 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 26 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Вінниця, Дистанційно, Дніпро, Запоріжжя, Київ, Львів, Миколаїв, Одеса, Харків
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5051034
Досвід роботи
Customer Support Manager
з 02.2017 по 04.2018
(1 рік 2 місяці)
ALFA FIN GROUP, Киев (Financial Consulting)
• Provided service and support to customers through phone software, chat application and e-mails.
• Handled customer inquiries, concerns, and requests about the company's services.
• Followed up and made scheduled callbacks to customers to make sure that a client managed to resolve the problem and was happy about the level of support service.
• Volunteered to create necessary e-mail templates which resulted in reducing average response time.
• Trained new Customer Support Representatives and helped them through their first months of work.
Освіта
Kyiv National University of Culture and Arts
Culturology and event management, Киев
Незакінчена вища, з 2015 по 2019 (3 роки 8 місяців)
Event management is the application of project management to the creation and development of large-scale events such as festivals, conferences, ceremonies, formal parties, concerts, or conventions. It involves studying the brand, identifying the target audience, devising the event concept, and coordinating the technical aspects before actually launching the event.
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — просунутий
- Польська — середній
- Німецька — середній
Додаткова інформація
I enjoy solving problems. I always take on a challenge with great passion, regardless whether it is another sudoku or a customer with an extraordinarily difficult issue. Creating new ideas to find an inventive solution to a work issue is what brightens up my day.
My main field is customer service. I am a helpful and reliable professional, who’s known for original approach towards every problem. I’ve always been able to quickly uncover a customer’s pain point and identify a strategic solution.
I am a very communicative person; with my strong interpersonal skills and experience building strong internal and external relationships I easily get along with anyone.I am equally comfortable working as a member of a team and independently.
My intellectual curiosity also drives me to be a lifelong learner. I can readily and enthusiastically synthesize new tasks.
I look forward to being part of a team that aims high.
Схожі кандидати
Фахівець відділу клієнтської підтримки, customer support representative, agent
Київ
Спеціаліст по роботі з клієнтами (тех. підтримка), customer support specialist
24000 грн, Київ, Дистанційно
Technical support, customer service representative, office manager
15000 грн, Запоріжжя
Customer support representative, account manager, personal assistant
Київ
Customer support representative, Account Manager
Харків
Customer support representative, account manager
12000 грн, Львів, Дистанційно