Резюме від 5 квітня 2023

Ольга

Адміністратор, продавець-консультант, офіс-менеджер, оператор відділу контролю, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
42 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор відділу контролю

з 06.2021 по 01.2022 (7 місяців)
Рекламна агенція, ТОВ, Київ (ЗМІ, медіа)

- Стеження середньої тривалості розмови оператора (наскільки кваліфіковано та швидко оператор вирішує питання клієнта);
- Кількість оброблених дзвінків операторами та якість оформлення;
- Завантаженість операторів;
- Стеження за поточним навантаженням на вхідну лінію (необхідність скорегувати завдання операторів у режимі реального часу);

Заступник директора магазину

з 12.2020 по 02.2021 (2 місяці)
Мережа магазинів жіночого одягу «OLKO», Київ (Роздрібна торгівля)

- Організація ефективної роботи магазину;
- Управління персоналом ( підбір, адаптація, навчання, розвиток і мотивація );
- Управління товарними залишками ( прийом, маркування, мерчандайзинг, Інвентаризація );
- Організація торгового процесу для досягнення максимальних результатів(виконання магазином плану продажів );
- Облік і контроль за товарно-матеріальними цінностями;
- Координація та контроль розрахунково-касових операцій;
- Особисті продажі;
- Заповнення звітності документації та карток клієнтів;
- Участь у розробці та розміщенні рекламних матеріалів та проведення акцій.

Помічник керівника

з 01.2016 по 10.2020 (4 роки 9 місяців)
ГК «Текстиль-Контакт», Київ (Легка промисловість)

- Приймання та розподіл телефонних дзвінків;
- Планування і підготовка зустрічей клієнтів;
- Координація робочого графіку керівника;
- Підготовка і своєчасна розсилка матеріалів до засідань, нарад, конференцій, семінарів і з'їздів;
- Планування та організація внутрішніх зустрічей;
- Ведення документообігу;
- Забезпечення та організація необхідних комунікацій в рамках бізнес-процесів підрозділу;
- Сканування/ копіювання документів; контроль наявності кави, води та канцелярських дрібниць.

Організатор

з 01.2016 по 09.2020 (4 роки 8 місяців)
Український тиждень моди / Ukrainian Fashion Week, Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

- Підготовка до заходу;
- Формат;
- Зв'язок з гостями;
- Моніторинг видавництв;

Продавець-консультант

з 07.2014 по 12.2015 (1 рік 5 місяців)
Ювелірна компанія, Житомир (Роздрібна торгівля)

- зустріч і вітання покупців;
- консультація про властивості та реклама товарів;
- інформування про наявність товару, ціною та можливість знижок;
- супровід покупки і продажу товару;
- ведення стандартної документації;
- підтримка та порядок в торговому залі та на робочому місці;
- участь в проведенні інвентаризаціі;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: