Резюме від 30 квітня 2024 PRO

Александр

Менеджер по работе с клиентами, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
18 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер по роботі з клієнтами

з 09.2022 по 05.2023 (8 місяців)
Бізнес Формула, Київ (IT)

Виявлення та аналіз потреб клієнтів
- Активне ухвалення ініціативи щодо продажів та повторних покупок
- Забезпечення високого рівня задоволення клієнтів та розробка рішень для вирішення їхніх питань
- Ведення бази даних клієнтів та аналіз результатів роботи.Обов'язки провідного менеджера з продажу в IT компанії:

1. Керівництво продажами: відповідав за продажі в компанії, включно з визначенням стратегії продажів, аналізом даних і показників продажів, аналізом ринку і конкурентів, встановленням цілей і плануванням бізнес-процесів для ефективних продажів.

2. Управління командою: координував роботу менеджерів з продажу, мотивував їх на досягнення цілей, відвідував навчання і тренінги для поліпшення навичок продажів, проводити оцінку та аналіз роботи команди.

3. Робота над поліпшенням продажів: співпрацював з клієнтами для вироблення ідей і способів поліпшення продажів компанії, аналізував ефективність продажів і заходи щодо поліпшення.

4) Аналіз і прогнозування результатів продажів: відповідав за збір, аналіз і звітність з продажу, визначав фактори успіху продажів і прогнозував майбутні результати продажів.

5. Розвиток і підтримка клієнтів: забезпечував контакт і догляд за клієнтами, їхню задоволеність продукцією та послугами компанії, створювати стратегії продажів, проводив презентації продукції, координував різноманітні проєкти, відповідати на запитання та надавати консультації.

6. Повідомлення та спілкування: Виступав на заходах, зустрічах, конференціях, проводив презентації, визначав загальні стратегії для комерційних продажів.

7. Управління продажами: контроль і управління продажами, зокрема управління бюджетом, прогнозування продажів на підставі аналізу поточних даних.

8. Співпраця з іншими службами компанії: координував роботу з відділом маркетингу, розробки та розвитку, щоб забезпечити правильну взаємодію на всіх рівнях продажів і використання ресурсів компанії.

9. Розробка стратегії: розробляв і приводив дію стратегію продажів компанії, щоб забезпечити збереження позиції на ринку і прибутковий бізнес.

10. Аналіз і опрацювання даних продажів: аналізував й опрацьовував дані, отримані від продажів, для їх використання в контексті рішень і стратегій продажів.

11. Контроль за виконанням: контролював домовленості з клієнтами, спілкувався з відділом логістики, збуту, а також отримувати й аналізував звітність по роботі продажів.

Освіта

ЗОШ 285

Київ
Середня, з 2012 по 2023 (11 років)

Знання і навички

Користувач ПК Доброзичливість Прямий продаж Активний продаж Комунікабельність Гуртова торгівля Непрямий продаж Продаж медичних товарів Продаж B2B Холодний продаж Саморозвиток

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Рекомендації

Максим Варганич

Максим Варганич

Директор, Бізнес Формула

Контактні дані приховані

Інвалідність

Друга група.
Не можу працювати довго на ходу,маю кульгавість

Додаткова інформація

Ім'я: Олександр
Місто: Київ
Телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Електронна пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


Молодий та мотивований хлопець, з дворічним досвідом роботи у сфері роботи з клієнтами, активно шукає можливість працювати менеджером по роботі з клієнтами. Моя мета - розвиватися та вдосконалювати свої навички у цій сфері та забезпечити високий рівень обслуговування клієнтів.

Досвід роботи
- 2 роки - Менеджер по роботі з клієнтами, IT компанія Бізнес Формула Київ
- Виявлення та аналіз потреб клієнтів
- Активне ухвалення ініціативи щодо продажів та повторних покупок
- Забезпечення високого рівня задоволення клієнтів та розробка рішень для вирішення їхніх питань
- Ведення бази даних клієнтів та аналіз результатів роботи

Освіта
Повна загальна середня освіта

Навички
- Високий рівень комунікаційних навичок та вміння працювати з різними типами клієнтів
- Ефективне планування та організація робочого часу
- Володіння орієнтованим на результати та досягнення поставлених цілей
- Глибоке розуміння процесу роботи з клієнтами та управління взаємовідносинами
- Добре володію комп'ютером та програмним забезпеченням (MS Office, CRM-системи)

Зацікавлення
- Постійний розвиток та вдосконалення навичок у роботі з клієнтами
- Вивчення нових трендів та інструментів у сфері роботи з клієнтами
- Участь у тренінгах та семінарах для підвищення професійної кваліфікації

Рекомендації
Доступні при запиті

Я готовий негайно розпочати роботу та принести свій внесок у вашу компанію. Буду радий отримати можливість зустрітися особисто та обговорити свої кваліфікації.

Дякую за увагу.

З повагою,
Олександр
ПЕРШИЙ етап співбесіди згоден проходити ЛИШЕ ПО ВіДЕО-ЗВ'ЯЗКУ, Якщо домовимося по умовам, під'їду ОСОБИСТО на зустріч. Причини цієї вимоги можу пояснити в розмові.
"ЧОРНИМ ОФІСАМ" ПРОХАННЯ НЕ ТУРБУВАТИ., Серпень місяць може відпрацювати за стандартним графіком а з вересня потрібен графік з третьої години дня до 21:30 вечора. Так як я студент і зберігаю паритет між пріоритетами у роботі і навчанні.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: