Work.ua розбирається, в якому з українських міст, окрім столиці, роботодавці пропонують шукачам найвищі зарплати.

Як і в багатьох інших країнах, в Україні найвищі зарплати дістаються жителям столиці. Так Київ зазвичай займає перші місця в рейтингах, пов’язаних із зарплатами, і нічого нового від цих списків не чекаєш.

Ми у Work.ua помітили це і вирішили змінити правила гри, не включивши столицю до свого топу міст з найвищими зарплатами в Україні. (При цьому ви все-таки знайдете інформацію про київські зарплати у цій статті).

При підготовці свого списку ми використовували дані про зарплати, які зареєстровані на Work.ua роботодавці вказали у вакансіях. Відзначимо, що не всі роботодавці вказують розмір зарплати, а багато хто користується можливістю позначити діапазон і обговорити остаточну суму вже на співбесіді. Також варто згадати, що за середню зарплату взято значення медіани.

А ось і сам топ.

Одеса — 12000

За останні три місяці роботодавці з Одеси розмістили на Work.ua 10918 вакансій. З огляду на зазначену в них інформацію, середня зарплата жителя «перлини біля моря» становить 12000 гривень. При цьому 8,5% роботодавців пропонують зарплату від 21000 до 160000 гривень.

Наприклад, компанія Akademos, Inc. шукає Middle web developer на зарплату 62500 гривень.

Дніпро — 11000

11679 вакансій протягом трьох місяців розмістили дніпровські роботодавці на сайті Work.ua. В середньому фахівцям в Дніпрі пропонують 11000 гривень на місяць. Але в 7,2% вакансій шукач побачить кругленьку суму від 20000 до 125000 гривень.

Зараз у Дніпрі шукають фінансового директора, у вакансії вказано зарплату від 100000 до 150000 гривень.

Львів — 10500

У середньому 10500 гривень готові запропонувати шукачам роботодавці зі Львова. Ці дані були отримані в результаті аналізу 8106 вакансій, які розмістили на Work.ua львівські компанії за останні три місяці. А в 7,1% вакансій вказана зарплата від 20000 гривень до рекордних для міста 120000.

Одна з львівських компаній шукає керівника відділу продажів на зарплату 50000 гривень.


Зауважимо, що у великій кількості українських міст — Вінниці, Ужгороді, Кривому Розі, Харкові, Тернополі, Чернівцях, Запоріжжі, розмір середньої зарплати однаковий і становить 10000 гривень.

І наостанок все ж оголосимо середню зарплату в столиці України: за медіаною вона становить 14000 гривень. До слова, киян може зацікавити «Топ-7 найприбутковіших не IT-посад Києва».


Читайте також



79 коментарів

Юлія Альошина 22.10.2019, 16:19
Далеко не завжди платять те що обіцяють в оголошенні, в кращому випадку третину
Олег Берестовий, MDRecruitment 22.10.2019, 18:05
Де ви такі вакансії знаходите?
Вячеслав Верескун 22.10.2019, 18:12
Дивно... Мені скільки обіцяють, стільки і платять.
Максим Радецкий 22.10.2019, 18:37
Буває що кандидат не дотягує і йому пропонують менше. Але в ситуації коли я добре пойшов співбесіду ніколи ще не бачив щоб пропонували менше ніж в оголошенні. Було навпаки вибивав більше...
Нар Олж 22.10.2019, 17:08
Не правильно считать среднюю Польша 22 тыс кассир в супермаркете 6 тыс средняя 14 тыс крутая математика
Сергій Олександрович, Старгород, мережа пивоварень-ресторанів 22.10.2019, 18:02
Так, топ-професії перебивають середній рівень, тому такі збільшені дані.
Евгений Иванов 22.10.2019, 18:23
И что, с обещаных зарплат все налоги платят?
Юрий Никоноров 22.10.2019, 18:33
Не верю. Нет таких средних зарплат. Не обманывайте народ.
Олександр Коняхін 23.10.2019, 08:16
Е такі зарплати навіть отримують по 20000
Геннадій Білик 22.10.2019, 20:11
В Чернівцях приблизно таких зарплат не має, максимум це 7-8 тис грн. брутто
Анастасія Тищук 22.10.2019, 21:17
Хтось отримає 5000, а хтось 25000, середня виходить 15000)) але людям, які змушені працювати на мінімальну толку від цього 0)
Максим Радецкий 22.10.2019, 21:49
постійно довували такі розмови. ніхто і не натякав на толк для тих хто на мінімалці. Просто орієнтир, стимул і тд....
Ярослав Зарецкий 22.10.2019, 21:39
Средняя температура по больнице?
Станислав Ермоленко 22.10.2019, 21:41
Вранье наглое!
Михаил Рихтар 22.10.2019, 21:43
Я працюють за такі гроші які мене влаштовують .
Станислав Ермоленко 22.10.2019, 21:55
Михаил,адекватно пишите со скланениями и падежами.
Михаил Рихтар 22.10.2019, 23:06
Грамотні пишуть на державній мові .
Евгений Шевченко 23.10.2019, 20:34
На любом языке нужно писать грамотно! Мова здесь не причем!
Станислав Ермоленко 22.10.2019, 21:45
Во всём мире зарплату считают почасово,приведите примеры почасовой зарплаты в Украине!
Максим Радецкий 22.10.2019, 21:53
При цьому перше що цікавить людину яка влаштовується на роботу це оплачуємі лікарняні і тд.... Є компанії які платять почасово...
Михаил Рихтар 22.10.2019, 22:02
Один за 160 годин зробить більше , ніж два [образа видалена модератором Work.ua] за 360 годин.
Олександр Коняхін 23.10.2019, 08:17
40грн в годину.
Станислав Ермоленко 22.10.2019, 21:52
В месяц можно работать и 160 часов , а можно и 360 часов!Так что,будьте любезны,господин администратор,обьявите среднюю зарплату в час по вышеперечисленным городам!
Анатолий Радишевский 22.10.2019, 21:59
Почасовая зарплата не стимулирует мотивацию лучше и больше работать. Я испытал на себе, что такое работать на окладе, и что такое работать от выработки.Небо и земля! Почасовая работа замораживает уровень зарплаты, а когда от выработки, - больше сделал, больше получил! Это справедливо.
Лидия Сошинская 26.10.2019, 20:23
Стимулирует только в том случае, если выработка реально зависит от меня) но если я работала в магазине, который не заботится о притоке покупателей, то я не особо могу повлиять на рост з.п. ) так что тоже не идеальная схема
Максим Радецкий 28.10.2019, 10:18
Ну то шукайте іншу роботу...
Я не казав що стимул для магазину, я казав що це стимул для людей. Думати про інші місця роботи про зміну напрямку роботи і тд...
Котенко Людмила Сергеевна, Фурсова О.А., ФЛП 22.10.2019, 22:27
Читаю комментарии и ужасаюсь безграмотности большинства. Вы в школе учились? Все хотят высокую зарплату, но реально многие способны заработать больше минималки? Среднее арифметическое не все могут посчитать, а когда говоришь о процентах в глазах растерянность и недоумение.
Евгений Аксёнов 22.10.2019, 23:25
Какие вакансии, такие и кандидаты ;-)
Виталий Кириленко 28.10.2019, 14:39
Точняк. Хотят чтобы работали 24/7, имели высшее образование, железное здоровье, отвечали за оборудование, терпели начальство и прочее за жалкие 10000. Уже надел лыжи, не ждите.
Денис Жданов 22.10.2019, 22:27
14000 Lol
может 9000? Еще реально
Игорь Худолей 22.10.2019, 23:04
Work ua,почему Вы не обязуете работодателей в их объявлениях указывать вакансия с официальным оформлением со всеми социальными льготами по Кзоту или это набор на шабашку.Ведь Вы покрываете теневых.И в итоге Ваша статистика неверная.
Евгений Аксёнов 22.10.2019, 23:27
Шабаш прям какой то. Как ты себе это вообще представляешь? Фантазер...
Михаил Рихтар 22.10.2019, 23:14
Людина завжди шукає де краще .Захочеш жерти - козу облупиш , а Кзоту - забудеш .
Анна Татаренко 23.10.2019, 00:43
Уж простите, но ЗП сильно зависит от вашей трудоспособности! Можно 100 раз хаять статистику, государство и что-то еще... Я сама далеко не мега мозг, обычная девушка. Город Одесса. Обещали 10тыс на собеседовании, через год уже зарабатываю 20 на руки. Да, зарабатываю. И все легально, с налогами и т.д. Если есть немножко мозга и желания, то работу достойную найти можно
Алексей Винниченко 23.10.2019, 01:34
А где работаете если не секрет? В налоговой?)
Виталий Гринько 23.10.2019, 06:14
Коллектором?
Анна Татаренко 23.10.2019, 11:39
Вот почему сразу такие идеи? Не коллектор, не налоговая, а всего лишь менеджер по продажам (к стати, ничего элитного), далеко не с первого раза нашедший нормальную компанию и порядочных работодателей. Но все реально! Просто работать нужно, а не ныть и искать виноватых! А еще соответствовать занимаемой должности и постоянно развиваться.
Светлана Павлова 23.10.2019, 11:55
А вам менеджеры ещё не требуются?
Дмитрий Гапоненко 23.10.2019, 06:49
Работал я в одном издательстве. Мне очень нравилась моя работа, коллектив и сама организация. Правда, я не смог отработать там длительное время по той причине, что меня подсидели. В результате меня уволили по собственному желанию. Это при том, что я на отлично справлялся со своими обязанностями. Самое обидное, что я ничего не рассказал генеральному директору, который в это время был в командировке. Сегодня я работаю переводчиком мертвых и искусственных языков. Иногда пишу курсовые и контрольные работы по латинскому языку или на латинском языке. Но при этом я продолжаю искать работу в офисе, поскольку из-за редкости языков у меня очень мало работы. Переводы с мертвых и искусственных языков хорошо оплачиваются, но, к сожалению, очень редко бывают.
Евгений Рак 23.10.2019, 09:21
Латынь - мечта любого нормального человека .
Дмитрий Гапоненко 24.10.2019, 17:03
Самый главный плюс латыни и искусственных языков - это полное отсутствие конкуренции в Украине. Работа литературным редактором у меня пока отсутствует. Поэтому часто приходится работать литературным негром, то есть я пишу за реальных писателей и под заказ. Латынь чаще всего появляется среди заказов на перевод. Хотя два раза были переводы с русского на эсперанто.
Анатолій Бодня, ЕТЛ, ПВКП 23.10.2019, 09:01
Платять пенсію, а Заробітну плату потрібно заробити, а для цього як мінімум потрібна робота, а в невеликих містах і селах як раз роботи і немає. Тому показувати середню Зар. плату в великих містах просто некорректно коли більшість пака живуть в невеликих містах та селах. Опустіться на землю!
Паша Якушин 28.10.2019, 13:26
Work.ua правильно робить, що показує статистику по зп саме в великих містах щоб люди бачили куди треба рухатися, людей треба поступово переселяти з маленьких міст і сіл в великі міста, я сам переїхав з малого міста на Вінниччині до Львова так було спочатку важко, були часи коли працював і за 7к в місяць але це вартувало того зараз працюю у центрі міста і заробляю від 25к до 40к гривень в місяць працюючи кухарем. Офіційно!
Евгений Рак 23.10.2019, 09:18
Хрен его знает. МоЯ работа тяжёлая 6 дней в неделю в Одессе. И выходит у меня 10400 грв в месяц.
Вадим Плеханов 23.10.2019, 09:41
Один кушает капусту, другой - мясо, а в среднем оба едят голубцы.... - это суть средней зарплаты
Виталий Кириленко 23.10.2019, 09:58
Так пусть работу хоть дают. У нас в Днепре работы тупо нету. Одна дичь в объявлениях, требуют такого, что нужно ещё поискать такого сверхчеловека, а зарплата три копейки.
Елена Пономаренко 23.10.2019, 10:08
К сожалению сейчас зарплата в Одессе не соответствует росту цен на жилье и продукты....(((( Загнули ВЫ конечно что средняя зп 12тыс.))) реально 9-10тыс. Хотя можно постараться и найти работу с зарплатой больше 20 тыс. но таких оооочень мало.
Максим Радецкий 23.10.2019, 10:45
На сьогоднішній день хто отримує менше "середини" радив би приглянутись до вакансій в ІТ. Не програмістами напевно(у кого не технічна освіта) а наприклад тестувальник, бізнес аналітик, проджект менеджер(маю на увазі спрам мастер і тд в кого організаторські здібності) . Звичайно це потребує деякої підготовки є софт який треба знати. І на старті на золоті гори розраховувати не варто, але перспективи всетаки інші....
Я наприклад працював з: терапевтом, крановщиком, мастром по кондиціонерам, тренером - які стали програмістами і отримують в декілька разів більше ніж наведені тут середні показники....
Пишу не для того щоб якось принизити них хто пише "це завищена серендня бо багато отримують менше", так багато отримують менше, а багато отримують більше. Але тим хто отримує мінімалку ніхто не підніме зарплату, нащо якщо є люди які готові робити цю роботу дешево, шлях до успіху тільки через удосконалення, зміну напрямку роботи і тд....
Виталий Кириленко 23.10.2019, 11:38
Но программистом может стать далеко не каждый, вот в чём загвоздка. Ну, допустим, человек выучил язык программирования и английский, а дальше что? Куда податься?
Анастасія Нищота 23.10.2019, 11:53
Нагадало анекдот: я їм капусту, депутат їсть м'ясо, а в середньому ми їмо голубці. Що дає показник середньої зарплати, якщо по факту 80% отримують 6-7 тисяч грн, і кілька людей - 50 тисяч?
Виктор Басов 23.10.2019, 12:03
Руководитель программистов, который сам не программист - это путь в тупик. Некомпетентное руководство - одна из главных бед нашего производства. Нужен профессионализм, а не "Ура - патриотизм".
Максим Радецкий 23.10.2019, 12:28
Програмістами керує тім лід, ПМ по суті організовує робочий процес, спілкується з заказчиуом. Прогрес контролює не він.... Це все філософські питання, яка різниця людині яка хоче отримати роботу ...
Максим Радецкий 23.10.2019, 12:31
Причому тут патріотизм, я кажу що є люди які вчаться і йдуть в ІТ. Вони не стають професіоналами одразу...
Михаил Рихтар 23.10.2019, 13:45
Заробляй , стільки - скільки можеш , а решта хай ТЕБЕ не [ненормативна лексика видалена модератором Work.ua] .
Михаил Рихтар 23.10.2019, 13:55
Для [образа видалена модератором Work.ua] - які "виражаються на язеке " [ненормативна лексика видалена модератором Work.ua] воду лить - она сама хорошо льйотся "
Светлана Черняк 23.10.2019, 19:35
Михайло, слідкуй краще за своєю мовою! ! Через таких у модераторів завжди є оплачувана робота)
Виталий Калита 24.10.2019, 13:59
фигня все это -кто ищет тот всегда найдет
Максим Радецкий 24.10.2019, 17:00
Хто стукає тому відчинять. Вище писав що знаю особисто людей які самі вчилися або ходили на курси. Потім міняли напрямок роботи. Просто наприклад ніколи не візьмуть на роботу програміста який без освіти і без досвіду. Але досвід можна отримати вдома також. Дуже просто ставить собі задача - написати реест працівників фірми наприклад(або щось інше не важливо), робиш це і вже в тебе є досвід, так він не комерційний, але якщо все зробете більше менш добре, залити на github - і вже можна спілкуватися по вакансії з зовсім іншим запасом і знать і досвіду....
Виталий Кириленко 24.10.2019, 14:49
АДМИНИСТРАТОРАМ И МОДЕРАТОРАМ САЙТА!
Предлагаю писать статьи и для работодателей, и среди прочего донести до этих твердолобых и недальновидных людей одну простую истину:
Есть много безработных людей, которые месяцами и годами ищут работу. Люди нормальные, приличные, образованные, руки не из задницы растут, без вредных привычек, которые хотят работать, осваивать новые профессии, совершенствоваться. НО, из-за тупых, нелогичных и неоправданных требований, а также нежелания идти на уступки (+зарплата низкая, но так везде), они теряют людей, которые могли бы показать на что способны, приносить пользу фирме. А так люди просто сидят дома и бездельничают, или валят в Польшу, проклиная всех на свете.
Пусть делают выводы.
Максим Радецкий 24.10.2019, 17:05
Писав відповіть Вам (вище) але промахнувся...
Максим Радецкий 24.10.2019, 17:09
В мене на роботі 3 хлопця було на стажувані десь 3 місяці, працювали і не отримували зарплати, мало того їм її не обіцяли(не було термінів обговорених) але вони були готові працювати щоб отримати досвід.
Зараз кожен по 1000 доларів заробляють...(хтось на старому місці, хтось постажувався і пішов в іншу фірму не суть)
Ви готові працювати і не отримувати заплатню щоб навчитися?

Просто треба 5у точку трохи піднімати з дивана і не потрібна ніяка Польша. В якій доречі програмісти отрумують на руки менше....
Виталий Кириленко 24.10.2019, 17:52
1. Нужно на что-то жить.
2. Нужно иметь гарантии что заплатят, а не кинут.
3. Нужно иметь гарантии, что потом возьмут где-то работать.
Максим Радецкий 24.10.2019, 18:17
Ви не розумієте суті. Стажування це по суті безкоштовне навчання. Спеціалісту простіже самому за декілька годин зробити роботу ніж стажору появнювати день....
Виталий Кириленко 24.10.2019, 18:19
Но заменять работников всё равно кем-то нужно. А если самому не научить, то человек знания из воздуха не получит.
Максим Радецкий 24.10.2019, 18:18
Людина йде на стужування зі словами "навчіть мене", а не дайте грошей. Зрозуміло що він не альтруіст і йде на це бо баче які зарплати у спецілаітів в цьому напрямку. Але якщо Вам краще сидіти дома бо Вас кинуть, то це Ваш вибір....
Максим Радецкий 24.10.2019, 18:24
Людина зі стажування пішла в іншу фірму і всім сказала дякую що навчили(а не ви гади не дали зарплату). То його кинули чи він що на нього витрачали час а він пішов? :) але добре що людина не сидь вдома на дивані.
Ви думаєте що це так просто взяти на роботу когось у кого "огонь в очах" та він без досвіду через місяця 3 почне робити роботу....
Виталий Кириленко 24.10.2019, 18:29
Ну то просто повезло что туда взяли. А рабовладельцы пусть радуются, что к ним идут на дебильные работы за жалкие 10-20 тысяч. Попривыкали на халяву людей эксплуатировать...
Максим Радецкий 24.10.2019, 18:44
Стажування це не робота це навчання...
Ірина Шевчук 24.10.2019, 23:04
Так,стажування -це навчання,але люди на стажуванні виконують роботу,яку мають робити спеціалісти. І їм говорять,покажи що ти вмієш. І він тижнями за когось робить роботу. Так що не розказуйте. На практиці не так все гарно,як ви описуєте.
Максим Радецкий 24.10.2019, 18:47
Ви смішні чесно.... Зараз народ в Айті 4и значні цифри в доларах получає вже після року стажу. А ви сидіть і розказуйте що ви сидите вдома бо не хочете щоб вас кинули :)
Виталий Кириленко 24.10.2019, 20:03
Ну тем бездельникам всегда много платили, а мне такая работа не подходит.
Максим Радецкий 25.10.2019, 11:10
Смішно.
Максим Радецкий 24.10.2019, 18:16
Ви не розумієте суті. Стажування це по суті безкоштовне навчання. Спеціалісту простіже самому за декілька годин зробити роботу ніж стажору появнювати день....
Ірина Шевчук 24.10.2019, 23:06
Максим,стажеру,а не стажору. Програмістам добре би було підтягнути грамотність
Ірина Шевчук 24.10.2019, 23:10
Стажування є стажуванням нормальним у державних установах, а у приватних фірмах мета - не тільки щось когось навчити,а заставити робити за когось на стажуванні. І не ведіться на великі гроші. У державних установах менше платять, але є там є правила і діє трудовий кодекс. Багатий не той,хто багато має,а той, кому вистачає.
Максим Радецкий 25.10.2019, 11:08
На стажуванні, програміст не робить роботи фактично, він тільки витрачає час свого наставника(наставник може за цей час зробити роботи значно більше неж зробить стажер). Можна не стажуватисі і вчитися всьому вдома, про це писав вище. І йти вже з якимось досвідом. Не проблема. А на рахунок експлуатації кидків і тд, і мене кидали не без цього, але грамотний спеціаліст завжди знайде роботу. Моя перша робота була в підвальному приміщенні я пропрацював 6 неділь. Одну місячну зарплатню не отримав. Але не жалію що працював там, бо отримав досвід який допоміг розвиватися далі. Нічого не маю проти "державників" якщо все виходить є ріст - я тільки радий за них. Я тільки даю пораду тим у кого з якихось причин не виходить....
Максим Радецкий 25.10.2019, 11:09
* не стажуватися - а то ж Ви зараз почнете виправляти... :)
Олег Литовченко 29.10.2019, 17:11
Найкращі зарплати у родичів и друзів директора. А інженерам , як собакам - кісточку дають і на кусок хліба. Тому люди і шукають кращої долі за кордоном.
Максим Радецкий 29.10.2019, 17:47
Це пережитки совка, ну і в державних компаніях може бути ще, успішні приватні компанії вже давно відійшли від цього тому що їм потрібні результати роботи. Десь по мілкому блат може бути. Але якщо кервівник не витягує професійно, то проти нього банально можуть "збунтуватися" його підлеглі і зазвичай його приберають.(вже не раз таке бачив і в одному такому "бунті" приймав участь).

Щоб залишити коментар, потрібно увійти.