Хочете влаштуватися на роботу? Тоді у вашому резюме не повинно бути типових та застарілих кліше.

У вас є один шанс, щоб справити враження на рекрутера, а у вашого резюме — кілька секунд. За цей час HR має упевнитися у відповідності ваших навичок вимогам вакансії. Work.ua пропонує переконати його конкретними фактами, а не дратувати типовими фразами.

Експерт

Можливо, ви дійсно розбираєтеся у своїй галузі, але краще обмежитися описом досвіду роботи. Ваші обов’язки розкажуть эйчару більше, ніж гучні «майстер» чи «експерт».

Англійська зі словником

Звичайно, ви вивчали якусь іноземну мову в школі та інституті, але чи ви дійсно знаєте її на тому рівні, щоб комфортно проводити щоденні розмови з носіями мови або читати цією мовою? Якщо відповідь «ні» — викреслюємо.

MS Office

Серйозно? Класно, що ви вмієте робити презентації в PowerPoint, редагувати документи в Word та вставляти формули в Excel. Тільки цими навичками володіє кожен випускник. Всі знають абетку, але ніхто не вказує цього в резюме.

Робота на результат

Хіба можна працювати інакше? Ніхто не хоче вирішувати безглузді завдання. Це не навичка, а твердження, яке ні про що не говорить рекрутеру. Приберіть або доведіть.

Рекомендації за запитом

Ніхто не буде втрачати час на дзвінки, щоб почути від вашого керівника вищеперелічені слова. Або не ускладнюйте роботу рекрутера та вказуйте рекомендації відразу, або нічого не пишіть.

Стресостійкий

Не боїтеся, що почнуть випробовувати? Ви відправляєте резюме компанії, в якій, сподіваємося, вам буде комфортно працювати. Так, це відмінна навичка для слідчого відділу розслідування вбивств або рятувальника. В інших випадках — прибирайте.

Комунікабельний

А ще товариський, легко знаходите спільну мову з командою та просто душа компанії. Викресліть! Якщо ви менеджер, який підняв продажі на 30%, цього факту досить, щоб оцінити вашу комунікабельність.

Працьовитий/посидючий

Якщо ви дійсно витрачаєте обідні перерви на роботу та закінчуєте звіти після 18:00 — сумно. Перша ознака наявності проблем з тайм-менеджментом: ви не вкладаєтеся в робочий час та будете постійно втомленим. Мінус вам.


Не зациклюйтеся на стандартному наборі фраз, шукайте синоніми, ще краще — приклади. А приязність відзначать, якщо на фотографії в резюме у вас відкрита і приємна посмішка. Любов до навчання — якщо побачать значний список сертифікатів про пройдені курси.

І пам’ятайте, що довгий перелік особистих якостей в резюме недоречний. Ідеальний список — не більше 5-7 пунктів. Які якості вибрати, якщо ви різнобічна людина? Перегляньте текст вакансії: роботодавець напевно натякнув на те, що йому дійсно важливо.


Читайте також

34 коментарі

Сергей Васильевич 09.11.2018, 15:01
"...та вставляти формули в Excel."... Щось мені підказує - особа, котра це писала взагалі не розуміє, що таке Excel і його можливості (хоча і Word не такий простий, як може здатися). Бо якби знала, то промовчала - за розумного здалась би ))). Тобто взагалі не розуміє, що таке програмні офісні продукти від Майкрософт.
Олександра Лєтова, контент-менеджер Work.ua 09.11.2018, 16:13
Сергію, ми згодні, що Excel складна програма. Та багато шукачів відзначають її, так би мовити, за компанію. Саме це ми й мали на увазі
Алексей Разумный 16.11.2018, 13:07
Навіть сам Біл Гейтс цього не розуміє)))
Сергей Васильевич 12.11.2018, 19:44
MS Office

Серйозно? Класно, що ви вмієте робити презентації в PowerPoint, редагувати документи в Word та вставляти формули в Excel. Тільки цими навичками володіє кожен випускник. Всі знають абетку, але ніхто не вказує цього в резюме. ---- і де в цьому тексті написане те, що ви насправді мали на увазі? М-да... Непрофесійна робота, неякісна і досить контроверсійні думки, особливо шкідливі початківцям в пошуку роботи
Ярослав Безсажный 13.11.2018, 15:54
Видно, що писав гуманітарій-диллетант в MS Office
Александр Овчинников 13.11.2018, 18:48
І це при тому, що є багато вакансій, в яких підкреслено "глибокі знання MS Excel"
До того ж, у складі корпоративного пакету MS Office Pro також є MS Access, яким володіє далеко не кожний, хто працює з MS Office
Игорь Кукшин 13.11.2018, 21:18
ага, еще скажите, что MS Office учат в школах с 5 класса, вроде, и все теперь владеют в совершенстве создания макросов, умениями в обращении со сводными таблицами, конструирования баз данных и т.д...
Игорь Кукшин 13.11.2018, 21:24
грамотные говорите стали, ну-ну ...
а как вам такое ?
"10 слайсов в поварпойте"
Сергей Васильевич 14.11.2018, 13:41
жесть ))))))))))
Ярослав Безсажный 13.11.2018, 15:52
"вставляти формули в Excel. Тільки цими навичками володіє кожен випускник". Ви серйозно??? Як досвідчений користувач Excel, експерт, якщо хочете, можу сказати, що переважна більшість випускників не те що пристойно розрахунки виконати не зможе, навіть не розуміє усієї потужності Excel. Думайте, що пишете. Маячня якась....
Александр Овчинников 13.11.2018, 18:41
"Большинство пользователей ограничиваются использованием только небольшого подмножества всех возможностей Excel. На самом деле правило 80/20 применимо и здесь: 80% пользователей Excel используют только 20% его возможностей." (Джон Уокенбах "Excel 2016. Библия пользователя", 2017) :)
Игорь Кукшин 13.11.2018, 21:19
не смешите, максимум - набрать циферки в столбик и клацнуть значок "сумма" )
Надія Банк 16.11.2018, 12:49
Люди з вищою освітою цього часто дійсно не знають. Бачила, як випускник Києво-Могилянки переховував "столбик" на калькуляторі.
Игорь Кукшин 16.11.2018, 12:55
а поделить в столбик на бумаге более 3-х значные числа слабо ?)
Олександра Лєтова, контент-менеджер Work.ua 14.11.2018, 09:49
Ярославе, безумовно, ви маєте рацію на 100%. Саме тому ми й написали, що не варто вказувати знання цих програм без розуміння, як вони функціонують. Можливо, було варто пояснити це глибше. Можливо, ми навіть зробимо окрему статтю на цю тему. Дуже дякуємо вам за відгук!
Вячеслав, Фадеев В.А., ФЛП 13.11.2018, 15:54
"Рекомендации по требованию" - что тут не так? Я не был бы рад, чтоб мой номер мобильного был указан в резюме людей, которые когда то работали под моим руководством, и которых я могу рекомендовать. Рекомендации собираются после прохождения собеседования соискателем или хотя бы телефонного интервью.
Сергей, Architek 13.11.2018, 15:55
Так володінням Word вже нікого не здивуєш!
Елена Кесь 15.11.2018, 11:36
Как показывает практика, даже Вордом мало кто владеет в объеме "напечатать читабельный текст с отступами и интервалами". Единственное что хотел бы сказать, так это не нужно в статье писать столько категоричности. "Удалите!", "зачеркните" и т.д. Я считаю, что резюме должно содержать информацию, которая наиболее полно раскроет Ваши способности. Если соискатель считает себя "Экспертом" - пожалуйста. Ведь задача рекрутера - "купить" сотрудника, и "продать компанию". Это такой же самый "базар", где каждый нахваливает свой "товар". Ведь рекрутеры, так же, как и соискатели, осветляют краски и "врут".
Анна Коваленко 13.11.2018, 17:18
Лєтова как всегда отличилась)) Мадам, вы хоть знаете, что означает фраза "працювати на результат" и почему ее используют? Похоже, что нет. Стрессоустойчивость и усидчивость это тоже не просто слова, это необходимые навыки и черты характера для определенный профессий.
Что делает этот человек в контент-менеджерах данного ресурса? Она вообще не понимает то, о чем пишет. А владением офисом может никого и не удивишь, зато очень много тех, кто его в глаза не видел, и это тоже важно! И очень утомляет каждого спрашивать об уровне владения ПК. Отпишите меня от этой стремной рассылки, пожалуйста, чтобы я не нервничала.
Олександра Лєтова, контент-менеджер Work.ua 13.11.2018, 18:06
Анна, чтобы отписаться от рассылки, в разделе «Рассылка по эл. почте» https://www.work.ua/jobseeker/my/account/notifications/ снимите галочки возле названия рассылок, которые не хотите получать.
Дмитрий Ясенев 13.11.2018, 22:44
Возможно, Анна имела в виду, что различают ориентацию на результат и на процесс.

Хотя меня всегда удивляло второе, ведь настроенный процесс - это тоже результат.
Александр Филимонов 13.11.2018, 18:07
Кризис жанра
Игорь Игоревич 13.11.2018, 19:18
С курсами ерунду полную написали. Куча сертификатов как раз означает, что человек просто не способен что-либо постигнуть самостоятельно и не факт, что он сможет оперативно реагировать на новшества в своей профессии.
Да и к тому же огромное количество курсов созданы исключительно в целях зарабатывания денег на слушателях. И не факт, что сертификат гарантирует уверенные знания.
Игорь Кукшин 13.11.2018, 21:15
кто не знает: любые знания каждые 3-5 лет безнадежно профессионально устаревают, так как не факт, что вас примут, когда пытаясь прийти устроиться на новую работу, спросят - а как вы улучшали квалификацию в последние годы, получат ответ а-ля "сертификация - туфта"
Игорь Игоревич 13.11.2018, 22:16
"Тестовые задания? Не, не слышали."
Святослав Карпьюк 13.11.2018, 19:29
Олександра, ви це самі придумали, чи згідно якихось досліджень?
Олександра Лєтова, контент-менеджер Work.ua 13.11.2018, 20:03
Святославе, не самі. Ми дослідили резюме та вакансії на сайті, проаналізували поради фахівців та, керуючись здоровим глуздом, написали цю статтю.
Леся Леськив 13.11.2018, 20:30
Перепрошую, але фігня повна. По всіх пунктах.
Игорь Кукшин 13.11.2018, 20:57
насчет пункта рекомендаций - полный вздор: вряд ли возьмут в солидную контору, пока не послушают пару ваших бывших директоров ... конечно, если вы сам не были там директором или главой правления, так что пишите, бумага все стерпит
Віталій Мартин 13.11.2018, 22:34
Цікаво би прочитати резюме Коболєва з Нафтогазу... Є в нього пункт про стресостійкість і роботу на результат чи немає...
Имя Фамилия 14.11.2018, 09:08
не укажешь про то что умеешь в ворде орудовать" спросят Вы что не знаете ворд???как Вы живёте,Юра Гагарин и тот умел в 1961 году"
Укажешь, вроде ты идиот, у всех дома комп. есть.
Армянский мультик про неправду....

Комуникабельность я скрытый и подлый чел который даже трубку брать не буду когда она звонит....так что-ли??
Ей Вы там на какбы радио какбы охренели???
Володимир Моносюк 14.11.2018, 09:58
Фраза "стресостійкий" взагалі дурня. Стеростійкі лише роботи і живодери.
Ольга Герасімова 14.11.2018, 15:32
про MS Office погоджуюсь, знаю багато випускників вузів що навіть не знають як зробити у ворді таблицю, чи тим паче в екселі зробити звітність, я мовчу про презентації та інші програми офісу які мало хто колись відкривав у своєму житті...
Ірина Костенко 05.12.2018, 11:22
Мне понравилась статья. Минусов не заметила. Спасибо

Щоб залишити коментар, потрібно увійти.