Богдан
ССО, директор департаменту продажів, 100 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 41 рік
- Місто проживання:
- Харків
- Готовий працювати:
- Дніпро, Запоріжжя, Київ, Львів, Одеса, Харків
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5508192
Досвід роботи
Комерційний директор
з 06.2019 по 02.2022
(2 роки 8 місяців)
ТОВ «Прайм Снек», Харків (Харчова промисловість)
- Аналіз ринку (асортимент, ціни, представленість конкурентних брендів), створення портрета споживача та виявлення потреб;
- формування оптимального та збалансованого асортименту під потреби ринку;
- розробка маркетингової стратегії та стратегії продажів;
- організація процесів, пов'язаних з підготовкою виведення на ринок товару:
• бізнес-планування, розрахунок прибутковості;
• ціноутворення – прайсінг – презентації окремо по каналам продажів;
- пошук сировини для нових смаків та оптимізації вартості існуючих SKU;
- початок розвитку дистриб’юторської мережі на території України;
- забезпечення представленості в національних мережах ("Сільпо", "Ашан", "ЕКО-маркет", "Велика Кишеня", "Епіцентр", "Новус", АЗС "ОККО" та "WOG" та ін.), ряд локальних мереж з РЦ по Україні;
- організація змін та наповнення сайту.
https://sneco.ua
Комерційний директор
з 12.2016 по 05.2019
(2 роки 5 місяців)
ТОВ «Дана Бел», Київ (Харчова промисловість)
- Запуск «з нуля» комерційної діяльності компанії:
- аналіз ринку (асортимент, ціни, представленість конкурентних брендів, виявлення потреб кінцевих споживачів);
- формування оптимального та збалансованого асортименту під потреби ринку;
- розробка стратегії запуску продажів;
- організація процесів, пов'язаних з підготовкою виведення на ринок імпортного товару:
• адаптація продукту (тех. текст, сертифікація тощо);
• митне оформлення;
• внутрішній логістичний ланцюг (зберігання, формування замовлень, доставка, ін.);
• бізнес-планування, розрахунок прибутковості;
• ціноутворення – прайсінг – презентації окремо по каналах продажу;
- організація покриття території через дистриб'юторів - нумерична дистрибуція: 4061 АТТ (липень 2018р.);
- забезпечення представленості в національних мережах ("Сільпо", "Ашан", "ЕКО-маркет", "Велика Кишеня", "Фуршет", "Епік", "Варус", "Новус", "Білла");
- активна участь у формуванні та наповненні сайту;
- організація маркетингових активностей, спрямованих на впізнаваність ТМ (участь у тематичних фестивалях, акції, інтернет-маркетинг, робота з педіатрами, ін.)
http://vladoshke.com.ua
Заступник директора відділу продаж - проектна робота
з 10.2015 по 12.2016
(1 рік 2 місяці)
ГК «Верес», Київ (Харчова промисловість)
Розвиток нових каналів збуту: HoReCa, B2B:
• аналіз ринку (асортимент, ціни, представленість конкурентних брендів, виявлення потреб);
• оптимізація та адаптація асортименту та форматів упаковки під потреби виділених каналів;
• запуск проектів із розробки спеціальних продуктів, форматів та видів упаковки до них;
• просування готових адаптованих продуктів у HoReCa, B2B;
• бріфи щодо зниження собівартості виробництва ВТМ продуктів під замовлення мереж;
• оптимізація постачання сировини, з метою зниження виробничої собівартості продукції;
• сегментація бази клієнтів, сенсус;
• класифікація товарних груп, прайсінг;
• складання та реалізація стратегії із запуску продажів товарів майонезної групи;
• аналітика (бізнес-план розвитку, ціни, асортимент та представленість, конкурентні бренди).
Досягнення:
- оптимізація собівартості виробництва під цільові проекти;
- запуск "з нуля" каналів продажів HoReCa, B2B;
- запуск "з нуля" продажів товарів майонезної групи.
http://www.veresfood.com
Національний менеджер
з 07.2012 по 10.2015
(3 роки 3 місяці)
Щедро, Дніпро (Харчова промисловість)
Стратегічне планування розвитку бізнесу компанії на території України:
- складання бюджету, персональна відповідальність за виконання доходної та видаткової частини;
- управління діяльністю відділу продажів, у тому числі дистанційно закріплених співробітників філій;
- впровадження маркетингових програм, спрямованих на поліпшення іміджу та впізнаваності ТМ;
- забезпечення цільового виконання показників прибутковості, рентабельності, дебіторської заборгованості;
- дотримання інтересів компанії в ділових відносинах з партнерами (імідж, маржинальність, системність);
- ефективна участь у відкритих тендерних закупівлях державних підприємств;
- запуск проектів з розробки та просування на ринок нових видів продукції та упаковки;
- підтримка системних ефективних відносин з ключовими клієнтами;
- успішне проведення переговорів з національними мережами та іміджевими клієнтами;
- підготовка аналітики (бізнес-план розвитку, аналіз рівня цін каналами збуту, асортимент і представленість конкурентних брендів, активність конкурентів).
Досягнення:
- реалізація проекту «Конкурентоспроможні формати упаковки з низькою собівартістю»;
- реалізація проекту «Розширення лінійки продуктів соусної та монолітної групи та їх цільова реалізація»;
- підключення до співпраці низку національних та міжнародних мереж;
- зростання нумеричної дистрибуції:
Y 2013 vs Y 2012: + 17% || Y 2014 vs Y 2013: + 12% || QI 2015 vs QI 2014: + 11%
- зростання об’єму продажу:
Y 2013 vs Y 2012: + 14% || Y 2014 vs Y 2013: + 10% || QI 2015 vs QI 2014: + 9%
http://schedro.ua
Територіальний менеджер
з 01.2008 по 01.2012
(4 роки)
ВАТ «InBev», Харків (Харчова промисловість)
Виконання затвердженого плану продажу та KPI компанії на підзвітній території:
- контроль та забезпечення виконання бюджету первинних та вторинних продажів;
- контроль виконання планового коефіцієнта обороту дебіторської заборгованості;
- управління діяльністю дистриб'юторів (плани, цілі, цінова політика), польового персоналу;
- виконання стандартів компанії у ділових відносинах у сфері дистрибуції, продажу та представленості;
- планування видаткової частини бюджету, контроль цільового використання коштів;
- результативні переговори, укладання довгострокових маркетингових контрактів із ключовими клієнтами;
- корпоративна звітність встановленої форми, аналітика, тактичне планування.
Досягнення:
- підключив до довгострокової співпраці 11 регіональних мереж;
- збільшив: частку нумеричної дистрибуції на 11%, обсяг продажів на 14%.
Супервайзер
з 01.2008 по 02.2009
(1 рік 1 місяць)
ВАТ «InBev», Харків (Харчова промисловість)
Організація дистрибуції товару командою продаж на підзвітній території:
- досягнення планових показників щодо просування товару, в т.ч. забезпечення домінування продукції;
- організація діяльності команди продажів та технічної служби;
- складання та своєчасне надання звітності встановленої форми.
https://abinbevefes.com.ua
Торговий представник
з 06.2003 по 01.2008
(4 роки 7 місяців)
«UBC group», Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Виконання цілей відповідно до встановленого плану та KPI:
- кількісне покриття точок роздрібної торгівлі, розширення клієнтської бази;
- забезпечення рівня дистрибуції, підтримання стабільних обсягів продажу та експозиції у роздрібних торгових точках;
- забезпечення документообігу між компанією і клієнтами.
http://www.beer-co.com
Освіта
Харківский національний автомобільно-дорожній університет
Інженер, Харьков
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)
Інвалідність
Третя група.
Додаткова інформація
КВАЛІФІКАЦІЯ
Директор з продажу, комерційний директор
20 років успішних продаж в міжнародних та національних системних FMCG компаніях (ГК «Верес», ТОВ ТД «Щедро»,
ВАТ «InBev»), понад 16 років на керуючих позиціях.
Основний навик: розвиток дистрибуції, робота з національними мережами, стартапи, управління персоналом, управління діяльністю дистриб’юторів, ефективні переговори.
ДОДАТКОВО
Тренінги:
Ряд тренінгів щодо підвищення особистої ефективності та управління персоналом: «Ефективне керівництво командою», «Управління, оцінка та розвиток персоналу», «Застосування ефективних методів менеджменту», «Лідерство», «Підбір персоналу», «Управління часом», «Майстерність публічних виступів».
Мови:
Українська/російська – вільно, англійська – pre-intermediate.
Особисті якості:
Наполегливість, здатність долати перешкоди на шляху до поставленої мети;
Аналітичний склад розуму, структурна логіка, чітке формулювання завдань та розстановка пріоритетів;
Висока адаптивність до змін, стресостійкість.
Рекомендації доступні за запитом
Схожі кандидати
Керівник мережі, відділу продажів, регіональний директор, начальник підрозділу
Львів
Директор з продажу, керівник відділу продажів
Дніпро
Директор, руководитель отдела продаж, sales manager, региональный менеджер (B2B)
20000 грн, Київ
Head of sales, руководитель отдела продаж
Київ, Львів, Одеса
Руководитель, директор, начальник отдела, зам. коммерческого директора
Запоріжжя