Резюме від 23 січня 2024 PRO

Богдан

ССО, директор департаменту продажів, 100 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Дніпро, Запоріжжя, Київ, Львів, Одеса, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Комерційний директор

з 06.2019 по 02.2022 (2 роки 8 місяців)
ТОВ «Прайм Снек», Харків (Харчова промисловість)

- Аналіз ринку (асортимент, ціни, представленість конкурентних брендів), створення портрета споживача та виявлення потреб;
- формування оптимального та збалансованого асортименту під потреби ринку;
- розробка маркетингової стратегії та стратегії продажів;
- організація процесів, пов'язаних з підготовкою виведення на ринок товару:
• бізнес-планування, розрахунок прибутковості;
• ціноутворення – прайсінг – презентації окремо по каналам продажів;
- пошук сировини для нових смаків та оптимізації вартості існуючих SKU;
- початок розвитку дистриб’юторської мережі на території України;
- забезпечення представленості в національних мережах ("Сільпо", "Ашан", "ЕКО-маркет", "Велика Кишеня", "Епіцентр", "Новус", АЗС "ОККО" та "WOG" та ін.), ряд локальних мереж з РЦ по Україні;
- організація змін та наповнення сайту.
https://sneco.ua

Комерційний директор

з 12.2016 по 05.2019 (2 роки 5 місяців)
ТОВ «Дана Бел», Київ (Харчова промисловість)

- Запуск «з нуля» комерційної діяльності компанії:
- аналіз ринку (асортимент, ціни, представленість конкурентних брендів, виявлення потреб кінцевих споживачів);
- формування оптимального та збалансованого асортименту під потреби ринку;
- розробка стратегії запуску продажів;
- організація процесів, пов'язаних з підготовкою виведення на ринок імпортного товару:
• адаптація продукту (тех. текст, сертифікація тощо);
• митне оформлення;
• внутрішній логістичний ланцюг (зберігання, формування замовлень, доставка, ін.);
• бізнес-планування, розрахунок прибутковості;
• ціноутворення – прайсінг – презентації окремо по каналах продажу;
- організація покриття території через дистриб'юторів - нумерична дистрибуція: 4061 АТТ (липень 2018р.);
- забезпечення представленості в національних мережах ("Сільпо", "Ашан", "ЕКО-маркет", "Велика Кишеня", "Фуршет", "Епік", "Варус", "Новус", "Білла");
- активна участь у формуванні та наповненні сайту;
- організація маркетингових активностей, спрямованих на впізнаваність ТМ (участь у тематичних фестивалях, акції, інтернет-маркетинг, робота з педіатрами, ін.)
http://vladoshke.com.ua

Заступник директора відділу продаж - проектна робота

з 10.2015 по 12.2016 (1 рік 2 місяці)
ГК «Верес», Київ (Харчова промисловість)

Розвиток нових каналів збуту: HoReCa, B2B:
• аналіз ринку (асортимент, ціни, представленість конкурентних брендів, виявлення потреб);
• оптимізація та адаптація асортименту та форматів упаковки під потреби виділених каналів;
• запуск проектів із розробки спеціальних продуктів, форматів та видів упаковки до них;
• просування готових адаптованих продуктів у HoReCa, B2B;
• бріфи щодо зниження собівартості виробництва ВТМ продуктів під замовлення мереж;
• оптимізація постачання сировини, з метою зниження виробничої собівартості продукції;
• сегментація бази клієнтів, сенсус;
• класифікація товарних груп, прайсінг;
• складання та реалізація стратегії із запуску продажів товарів майонезної групи;
• аналітика (бізнес-план розвитку, ціни, асортимент та представленість, конкурентні бренди).
Досягнення:
- оптимізація собівартості виробництва під цільові проекти;
- запуск "з нуля" каналів продажів HoReCa, B2B;
- запуск "з нуля" продажів товарів майонезної групи.
http://www.veresfood.com

Національний менеджер

з 07.2012 по 10.2015 (3 роки 3 місяці)
Щедро, Дніпро (Харчова промисловість)

Стратегічне планування розвитку бізнесу компанії на території України:
- складання бюджету, персональна відповідальність за виконання доходної та видаткової частини;
- управління діяльністю відділу продажів, у тому числі дистанційно закріплених співробітників філій;
- впровадження маркетингових програм, спрямованих на поліпшення іміджу та впізнаваності ТМ;
- забезпечення цільового виконання показників прибутковості, рентабельності, дебіторської заборгованості;
- дотримання інтересів компанії в ділових відносинах з партнерами (імідж, маржинальність, системність);
- ефективна участь у відкритих тендерних закупівлях державних підприємств;
- запуск проектів з розробки та просування на ринок нових видів продукції та упаковки;
- підтримка системних ефективних відносин з ключовими клієнтами;
- успішне проведення переговорів з національними мережами та іміджевими клієнтами;
- підготовка аналітики (бізнес-план розвитку, аналіз рівня цін каналами збуту, асортимент і представленість конкурентних брендів, активність конкурентів).
Досягнення:
- реалізація проекту «Конкурентоспроможні формати упаковки з низькою собівартістю»;
- реалізація проекту «Розширення лінійки продуктів соусної та монолітної групи та їх цільова реалізація»;
- підключення до співпраці низку національних та міжнародних мереж;
- зростання нумеричної дистрибуції:
Y 2013 vs Y 2012: + 17% || Y 2014 vs Y 2013: + 12% || QI 2015 vs QI 2014: + 11%
- зростання об’єму продажу:
Y 2013 vs Y 2012: + 14% || Y 2014 vs Y 2013: + 10% || QI 2015 vs QI 2014: + 9%
http://schedro.ua

Територіальний менеджер

з 01.2008 по 01.2012 (4 роки)
ВАТ «InBev», Харків (Харчова промисловість)

Виконання затвердженого плану продажу та KPI компанії на підзвітній території:
- контроль та забезпечення виконання бюджету первинних та вторинних продажів;
- контроль виконання планового коефіцієнта обороту дебіторської заборгованості;
- управління діяльністю дистриб'юторів (плани, цілі, цінова політика), польового персоналу;
- виконання стандартів компанії у ділових відносинах у сфері дистрибуції, продажу та представленості;
- планування видаткової частини бюджету, контроль цільового використання коштів;
- результативні переговори, укладання довгострокових маркетингових контрактів із ключовими клієнтами;
- корпоративна звітність встановленої форми, аналітика, тактичне планування.
Досягнення:
- підключив до довгострокової співпраці 11 регіональних мереж;
- збільшив: частку нумеричної дистрибуції на 11%, обсяг продажів на 14%.

Супервайзер

з 01.2008 по 02.2009 (1 рік 1 місяць)
ВАТ «InBev», Харків (Харчова промисловість)

Організація дистрибуції товару командою продаж на підзвітній території:
- досягнення планових показників щодо просування товару, в т.ч. забезпечення домінування продукції;
- організація діяльності команди продажів та технічної служби;
- складання та своєчасне надання звітності встановленої форми.
https://abinbevefes.com.ua

Торговий представник

з 06.2003 по 01.2008 (4 роки 7 місяців)
«UBC group», Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Виконання цілей відповідно до встановленого плану та KPI:
- кількісне покриття точок роздрібної торгівлі, розширення клієнтської бази;
- забезпечення рівня дистрибуції, підтримання стабільних обсягів продажу та експозиції у роздрібних торгових точках;
- забезпечення документообігу між компанією і клієнтами.
http://www.beer-co.com

Освіта

Харківский національний автомобільно-дорожній університет

Інженер, Харьков
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Інвалідність

Третя група.

Додаткова інформація

КВАЛІФІКАЦІЯ
Директор з продажу, комерційний директор

20 років успішних продаж в міжнародних та національних системних FMCG компаніях (ГК «Верес», ТОВ ТД «Щедро»,
ВАТ «InBev»), понад 16 років на керуючих позиціях.

Основний навик: розвиток дистрибуції, робота з національними мережами, стартапи, управління персоналом, управління діяльністю дистриб’юторів, ефективні переговори.

ДОДАТКОВО
Тренінги:
Ряд тренінгів щодо підвищення особистої ефективності та управління персоналом: «Ефективне керівництво командою», «Управління, оцінка та розвиток персоналу», «Застосування ефективних методів менеджменту», «Лідерство», «Підбір персоналу», «Управління часом», «Майстерність публічних виступів».
Мови:
Українська/російська – вільно, англійська – pre-intermediate.
Особисті якості:
Наполегливість, здатність долати перешкоди на шляху до поставленої мети;
Аналітичний склад розуму, структурна логіка, чітке формулювання завдань та розстановка пріоритетів;
Висока адаптивність до змін, стресостійкість.

Рекомендації доступні за запитом

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: