Резюме від 24 квітня 2024 PRO

Василина

Керівник керуючої компанії, готелю, готельного комплексу

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
31 рік
Місто проживання:
Івано-Франківськ
Готовий працювати:
Буковель, Івано-Франківськ, Львів, Яремче

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник управляючої компанії (готельно-відпочинкового комплексу)

з 02.2022 по нині (2 роки 2 місяці)
Skogur, Яблуниця (Готельно-ресторанний бізнес)

- Координація та забезпечення злагодженої роботи підрозділу, контроль за виконанням посадових обов’язків: рецепції, відділу бронювання, служби хаускіпінгу, клієнтського сервісу
- Формування команди, навчання та адаптація підрозділу
- Організація взаємодії з структурними підрозділами: фінансовий відділ, обслуговуюча компанія, відділ маркетингу, служба клієнтського сервісу, служба хаускіпінгу, ресторан
- Формування та контроль фінансової моделі управляючої та обслуговуючої компанії відповідно до змін, що відбуваються
- Планування та контроль бюджету та дохідної частини управляючої компанії, контроль ведення каси.
- Формування та затвердження сезонних тарифів, контроль динаміки бронювань та завантаженості
- Розробка та впровадження спеціальних пропозицій лояльності та маркетингових ідей
- Розроблення поточних та перспективних планів розвитку управляючої компанії
- Налагодження співпраці з новими інвесторами, побудова відділу роботи з інвесторами
- Формування аналітики по плану-факту дохідності будинків
- Побудова та розвиток відділу клієнтського персоналізованого сервісу, аналіз, контроль та підвищення рівня задоволеності гостей, збільшення долі постійних клієнтів
- Побудова відділу бронювання, підвищення середньої завантаженості та ADR
- Запуск та забезпечення комплектацією нової черги будинків, налаштування роботи нової рецепції
- Збільшення LTV та кількості реферальних продажів

Керівник готелю

з 12.2019 по 02.2022 (2 роки 2 місяці)
Готельно-ресторанний комплекс «MK Resort (ex. Магія Карпат)», Буковель (Готельно-ресторанний бізнес)

•Підбір та керування персоналом (адміністратори, кухарі, бармени, офіціанти, покоївки, технічний персонал);
•Організація, контроль роботи персоналу, налагодження конфліктних ситуацій між ними;
•Контроль виконання стандартів готелю, контроль чистоти номерів та території готельно-ресторанного комплексу;
• Щоденне спілкування з гостями для виявлення можливих потреб, вирішення конфліктних ситуацій з гостями;
•Організація, планування і забезпечення ефективної діяльності комплексу;
•Робота над підвищенням якості сервісу;
•Контроль за матеріально-технічним станом готелю та ресторану;
•Складання списків та оформлення замовлень готельного та ресторанного інвертарю (текстиль, техніка, посуд, інтер’єрні деталі, все необхідне для комплектації номерів);
•Робота з постачальниками;
•Складання та ведення фінансової та всієї необхідної звітності;
•Складання документів, актів, договорів;
•Складання та контроль графіку роботи працівників;
•Проведення організаційних заходів, групові бронювання готелю;
•Ефективна комунікація з постійними гостями, маркетингові ідеї для заохочення гостей повернутись знову;
•Забезпечення місцем проживання для робітників будов нових об’єктів мережі «F&B Hotels Group»

Старший адміністратор

з 01.2013 по 12.2019 (6 років 11 місяців)
Готельно-ресторанний комплекс “MK Resort (ex. Магія Карпат), Буковель (Готельно-ресторанний бізнес)

•Прийом, вхідних дзвінків, консультація з гостями;
•Бронювання номерів по телефону, опрацювання електронної пошти, формування рахунків;
•Зустріч і поселення гостей;
•Створення для гостей комфортних умов відпочинку;
•Організація роботи покоївок та тех.працівників, складання та ведення графіку роботи;
•Контроль за чистотою, технічним станом номерів та всього готелю;
•Вирішення конфліктів з гостями та консультації з виникаючих питань;
•Підбір персоналу (адміністратори рецепції, покоївки, тех.працівники);
•Ведення каси та фінансових звітів;
•Формування та коригування цінового прайсу номерів.

Адміністратор

з 11.2012 по 12.2013 (1 рік 1 місяць)
Готель «Рубель», Яремче (Готельно-ресторанний бізнес)

•Прийом, вхідних дзвінків, консультація з гостями;
•Бронювання номерів по телефону, опрацювання електронної пошти, формування рахунків;
•Зустріч і поселення гостей;
•Організація роботи покоївок, тех.працівників та офіціантів;
•Контроль за чистотою номерів, готелю, ресторану;
•Вирішення конфліктів з гостями та консультації з виникаючих питань;
•Ведення каси та фінансових звітів;

Освіта

Івано-Франківський юридичний інститут Національного університету «Одеська юридична академія»

Адвокатська справа, Івано-Франківськ
Вища, з 2010 по 2014 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Бізнес-практикум «Ua Restorator OPEN LAB”

2021

Клієнтоорієнтований сервіс: інструменти якісного обслуговування

2018

Скарги гостей та шляхи їх врегулювання

2018

Знання і навички

SERVIO OtelMS SERVIO HMS Управлінські навички Уміння аналізувати Висока працездатність Систематизація бізнесу Фінансове планування

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Особисті навички:
•Організованість
• Лідерство
•Комунікабельність
•Стресостійкість
•Активність
•Ініціативність
•Відповідальність
•Уважність

Професійні спеціальні знання та навички:
•Бездоганне знання сервісу та гостинності в готельно-ресторанній сфері;
•Вміння швидко реагувати в нестрандартних ситуаціях, зберігаючи спокій;
•Відвідування семінарів та конференцій готельєрів;
•Мотивація персоналу;
•Вміння працювати з великими обсягами інформації;
•Робота з програмами Servio HMS, OtelMS, 1C, касовими терміналами.

Хоббі: Книги, психологія, йога

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: