Як дізнатися, що у вас проблеми на дружньому фронті в колективі й що робити, щоб повернути прихильність товаришів по службі. Якщо вам це потрібно.

У вас бувало таке відчуття, що вас трохи недолюблюють? Коли ви заходите в кабінет, усі замовкають, ніхто не пропонує вам разом пообідати, але вас часто просять підмінити чи почергувати за когось? Work.ua розповідає, як зрозуміти, що у вас проблеми з колективом і що робити, щоб їх вирішити.
Краще я сам зроблю, а ти займися чимось іншим
Радієте, коли чуєте цю фразу, тому, що не доведеться багато працювати? А даремно. Якщо вам раз у раз не довіряють складні та серйозні завдання, ймовірно, вас не вважають професіоналом, тим, хто з легкістю впорається з будь-яким завданням.
Як бути?
Проявляйте ініціативу. Якщо не хочете залишитися на задвірках власної кар’єри, беріть все у свої руки, просіть більше відповідальності й доводьте розпочате до кінця. І доводьте якісно. Ви зобов’язані повернути або наново завоювати повагу. Інакше поступово ви взагалі можете стати грушею для биття і отримувати тільки найгірші та найнудніші завдання.
Я так і знав / я ж казав (в разі невдачі)
Якщо після кожної помилки ви чуєте подібні фрази, це означає, що колеги з самого початку не вірять у ваш успіх. Вони не допускають, що у вас щось може вийти успішно. А ви ж не хочете стати місцевим невдахою?
Як бути?
Дивитися пункт 1. А також: присікати подібні висловлювання.
Не дозволяйте нікому в вас не вірити. Звичайно, без грубості, звичайно, в спокійній манері. Але дайте зрозуміти, що ви не такі погані, що ви заслуговуєте на довіру та адекватну оцінку своїх дій. Наприклад, скажіть:
«Ти не міг знати, що нічого не вийде, тому що не заглиблювався в задачу, у тебе не було деталей, цифр з проєкту. Те, що завдання не виконане, моя вина. Але до помилки привів цілий ряд обставин, а не чиїсь прогнози».
Тобі це не знадобиться/не буде цікаво/не потрібно
Коли з вами не діляться інформацією, це не такий явний, але тривожний сигнал. Якщо ви проявляєте ініціативу, цікавитеся процесами, а вам не дають доступу, придумують відмовки, чому вам не варто вдаватися тощо, є два варіанти — або вас не вважають досить компетентним, або ви дійсно занадто часто цікавитеся тим, що вам не потрібно. І якщо другий варіант можна пережити (хоча він теж вимагає від вас певної роботи), то з першим можуть виникнути проблеми.
Якщо з вами не хочуть ділитися, якщо ваша думка нікому не цікава, є ризик не просто позбутися товаришів по службі, а й загубити кар’єру.
Що робити?
Трохи знизьте загальну зацікавленість і фокусуйтеся тільки на тому, що стосується безпосередньо вашої роботи. Якщо справа безпосередньо стосується ваших обов’язків, продовжуйте вдаватися в подробиці, ставити питання і робити правильні висновки. Підвищуйте власну продуктивність, тобто використовуйте отримані відповіді і дані на благо зростання кар’єри, а не просто заради галочки.
А це точно тільки ти можеш зробити?
З вами не хочуть працювати? Хм, варто замислитися. Якщо колеги шукають будь-які обхідні шляхи, аби не мати з вами справ, якщо до вас звертаються тільки в крайньому разі, час виправляти репутацію.
Що робити?
Налагоджувати комунікацію. Стати привітнішими. З прагненням братися за завдання, навіть якщо дуже не хочеться. Якщо з вами не хоче мати справу більшість колег, мабуть, справа все ж таки в вас. Тому якщо ви дорожите роботою, станьте трохи позитивнішими. Спробуйте трохи змінитися. Коли такі зміни стануть помітні, вам вдасться розгорнути ситуацію на 180 градусів.
Не забувайте, що відносини з колегами досить важливі, якщо ви хочете розвиватися як професіонал. Тому не варто ігнорувати тривожні дзвіночки, а краще вчасно вжити заходів і поліпшити відносини з товаришами по цеху, поки не стало пізно.
Читайте также
- 6 фраз, которые не стоит говорить коллегам
- 6 типов идеальных коллег
- 5 фраз, которые настроят против вас весь коллектив
Щоб залишити коментар, потрібно увійти.
31 коментар
Игорь Кукшин 22.01.2019, 15:43
Геннадий Карпенко 22.01.2019, 16:10
Василь Івасюк 23.01.2019, 00:20
Олексій Поляков 23.01.2019, 18:32
Юрий Алексеев 22.01.2019, 16:17
Наталья Яковенко 22.01.2019, 16:58
Ніна Федорівна, Гравикон, НВК, ТОВ 22.01.2019, 17:07
Є, просто, не дуже виховані колеги.
Можливо, заздрять і взяли за мету "вижити".
Думаю, найкращий вихід поміняти місце роботи.
Наталья Блакитная 22.01.2019, 17:35
Оксана Тутберидзе 22.01.2019, 21:44
Марія Осіпчук 23.01.2019, 10:04
Ирина Тихонова 24.01.2019, 12:43
Микола Косий 22.01.2019, 17:59
Елена Алексеевна 22.01.2019, 19:35
Оксана Тутберидзе 22.01.2019, 21:45
Andrey L 22.01.2019, 21:55
Ну, хоть улыбнуло, и на том спасибо ))))
Александр Иванченко 24.01.2019, 07:52
Юрий Майоренко 30.01.2019, 23:46
Тимур Лозьянов 22.01.2019, 22:32
Типичный пример явного непонимания ситуации с фразой номер три. С точки зрения автора -это явный признак "чегото там". А в реальной жизни подобные фразы очень часто произносят люди, на которых волею судьбы(и руководства) завязано решение определённых вопросов. И эти "произносители" попросту хотят быть и остаться незаменимыми. И если ктото (по мнению автора статьи -дурачёк) углубляется в решение задачи, обзаводится новыми знаниями и навыками , то его эти "незаменимые" товарищи всячески пытаются с этого правильного пути сбить. Иначе путь решения производственного вопроса будет лежать уже не через них. А потом окажется,что и проблема то изначально была искусственной. Отстранили такого говорильщика,пришли другие люди -*и проблема перестала проявляться.
Аууу, авторы-креативщики Ворка...ну может пора обращаться к нормальным авторам, если уж так хотите,чтобы вас читали,а не подхихикивали над текстом???
Вiктор Пронiн 22.01.2019, 22:54
Дмитрий Ушкац 22.01.2019, 23:34
Александр Диденко 23.01.2019, 05:46
Артем Иванев 23.01.2019, 08:08
Вероника Дмитриева 23.01.2019, 10:08
Марина Смиян 23.01.2019, 10:15
Ирина Раду 23.01.2019, 11:24
Олексій Поляков 23.01.2019, 18:45
Жиленко Сергей, СБС 2000 24.01.2019, 01:04
Олексій Поляков 24.01.2019, 11:54
Янина Кушнир 24.01.2019, 09:12
Олексій Поляков 24.01.2019, 11:53
Алексей Зюзин 24.01.2019, 18:37
Перфекционизм.....
Подобные статьи ошибочны иногда.
" Ищите ошибку человека - так добавьте человека"