Ким бути: довідник професій

Якщо ви не знаєте, яку професію вибрати, цей розділ — те, що потрібно. Ви дізнаєтеся, які навички потрібні для різних спеціальностей, скільки платять в Україні в залежності від посади та які переваги і недоліки є у різних професій.

Знайдено 39 професій.

Менеджер з продажу

Менеджер з продажу — дуже затребувана нині професія. Кожна компанія, що надає послуги, щось виробляє чи продає, має в своєму штаті менеджерів з продажу.

Карʼєрний консультант

Кар’єрний консультант — це фахівець, який допомагає людям розкрити потенціал, професійно розвиватися, будувати кар’єру із задоволенням і досягати самореалізації в роботі чи бізнесі.

Менеджер з туризму

Менеджер з туризму — це професіонал в плануванні та організації подорожей.

Логіст

Логіст — це фахівець, який планує, організовує та контролює переміщення товарів від виробника до кінцевого споживача, відповідає за їхнє зберігання, оформлення документів і вибір оптимальних маршрутів.

Project-менеджер

Project-менеджер — це керівник проекту, який координує дії команди та відповідає за досягнення цілей.

Рієлтор

Рієлтор — це фахівець у сфері нерухомості. Він допоможе купити, орендувати, здати в оренду чи продати ваше житло, земельну ділянку або будь-яку іншу споруду.

Адміністратор

Адміністратор — це людина, яка має контролювати і координувати роботу персоналу, вирішувати конфлікти та допомогти розвʼязати запитання будь-якої складності.

PR-фахівець

PR-фахівець займається налагодженням комунікацій між компанією та аудиторією. Формує її імідж в медіа, працює з громадською думкою. Загалом, робить все, щоб про компанію відгукувалися тільки в позитивному ключі.

Продавець-консультант

Продавець-консультант — ідеальна робота для тих, хто любить спілкуватися з іншими. Вона вимагає відмінних комунікативних навичок та вважається гарним варіантом для старту кар’єри.

Бізнес-тренер

Бізнес-тренер — це людина, яка не тільки знає, як підвищити прибутковість бізнесу, працездатність колективу і прокачати командний дух, але й усіх цьому навчить.

SMM-менеджер

SMM-менеджер — це спеціаліст, який просуває бренд у соцмережах: створює контент, планує публікації, залучає аудиторію та аналізує результати.

Фінансовий аналітик

Фінансовий аналітик — фахівець, до якого звертаються, коли потрібно купити акції. До нього біжать, коли падає біткоін, коли потрібно проаналізувати економічні показники підприємства, спланувати фінансову діяльність та збільшити її ефективність.

Digital-маркетолог

Digital-маркетолог — одна з затребуваних професій у сфері маркетингу. У багатьох компаніях digital-маркетологи — це ті, хто будує міст між онлайн та офлайн-рекламою.

PPC-спеціаліст

PPC-фахівець, Pay Per Click фахівець — це фахівець із контекстної реклами, він привертає на сайт користувачів, які з великою ймовірністю щось на ньому замовлять.

Товарознавець

Товарознавець — це торговий фахівець, який відповідає за наявність, ціну, якість, а також за оптимальне замовлення різних товарів.

Страховий агент

Страховий агент допомагає вибрати правильну послугу в сфері страхування. Саме він розповість, який вам потрібен поліс, щоб застрахувати життя, а який — щоб убезпечити майно.

Івент-менеджер

Івент-менеджер займається продумуванням і організацією масових заходів і свят різного рівня складності.

Маркетинговий стратег

Маркетинговий стратег — це людина, яка шукає відповіді на бізнес-завдання чи проблеми. До нього приходять і запитують: «Про що це буде?»

Маркетолог

Маркетолог — це спеціаліст з просування товарів та послуг на ринку. Це людина, яка знає смаки та вподобання аудиторії та вміє запропонувати саме те, чого наразі потребують потенційні покупці.

Вантажник

Вантажник — це той, хто переміщує різноманітні вантажі на певні відстані.

Оператор call-центра

Оператор call-центра — це фахівець, який допомагає швидко отримати інформацію, вирішити проблему або зробити замовлення телефоном.

Хостес

Хостес — це людина, що відповідає за зустріч гостей та бронювання місць у ресторанах, готелях, на виставках чи конференціях.

Категорійний менеджер

Категорійний менеджер — це менеджер, який займається просуванням і організацією збуту товарів певної категорії.

Мерчендайзер

Мерчендайзер — це той, хто контролює наявність всього асортименту компанії на полицях магазину і розташування товарів або рекламних матеріалів про них в найпривабливіших для покупців місцях.

Пакувальник

Пакувальник — той, хто комплектує, фасує та спаковує різні предмети та товари.

Торговельний представник

Торговельний представник — це спеціаліст, який займається просуванням товарів на місцях продажу.

Медіабаєр

Медіабаєр — це людина, яка поширює рекламні диджитал-кампанії на потрібну цільову аудиторію.

Data Scientist

Data Scientist — це людина, яка працює з великими обсягами даних. Просто з величезними. Цей фахівець вміє їх добувати, аналізувати, а головне — обробляти.

Контент-менеджер

Контент-менеджер — це серце і душа будь-якого сайту чи сторінки в соціальних мережах. Адже все, що ми бачимо та читаємо в інтернеті — це справа рук контенщиків.

Продакт-менеджер

Продакт-менеджер — це батько будь-якого нового продукту, цей фахівець контролює і керує всім, що пов'язано з новинкою, починаючи з ідеї й завершуючи просуванням готового товару або послуги.

Ризик-менеджер

Ризик-менеджер — фахівець, який аналізує діяльність компанії, виявляє можливі економічні чи репутаційні втрати та допомагає їх уникнути.

Кризовий менеджер

Кризовий менеджер — людина, яка приходить в компанію в моменти кризи, щоб врятувати її від банкрутства, що майоріє на горизонті.

Тестувальник ПЗ

Тестувальник — це IT-фахівець, який займається тестуванням програмного забезпечення, виявленням та усуненням помилок у програмному коді.

Комірник

Комірник — працівник складу, який займається зберіганням, урахуванням і розміщенням товарно-матеріальних цінностей, а також веде прийом і видачу товарів.

Бізнес-аналітик

Бізнес-аналітик займається розробкою стратегії розвитку бізнесу. Він знаходить і вирішує проблеми, тим самим роблячи проєкт успішним і затребуваним.

Ревізор

Ревізор — це той, хто проводить перевірку господарчо-економічної діяльності конкретної установи, підприємства або підрозділу. При чому ревізор лише оглядає та дає оцінку, не видає розпоряджень та наказів.

Бармен

Бармен — майстер коктейльної справи. Він знає, як зробити сухий мартіні та що треба збовтати, а не змішувати.

Бариста

Бариста — це фахівець з приготування кави. Людина, яка чудово знається на сортах зерен, може абсолютно точно визначити ступінь прожарювання, вид помелу та спосіб заварки, зробивши тільки один ковток напою.

SEO-спеціаліст

SEO-спеціаліст займається пошуковою оптимізацією — робить так, щоб сайт займав якомога кращі позиції, коли його «гуглять».